17 Mayıs 2012 Perşembe

Michael Kors'dan Sezona Dair Aksesuar Önerileri

Michael Kors, 2012 ilkbahar yaz koleksiyonunu hazırlarken Afrika'dan ilham almış. Doğum gününde yakın dostlarıyla Singhita Lodges adlı özel bir yerde kaldığını ve buradan çok etkilendiğini belirten Kors, Afrika'ya özgü parçalar hazırlamış.

Bu sezonun trendlerini ise şöyle tanımlıyor:

Takı ve saat gibi aksesuarlarda altın tonları ve kaplumbağa bilezikler, pilot gözlükler, kol altında taşınan belirgin hatları olan bir çanta sizi şıklaştıracak sezonun trendy aksesuarlarından.





6 yorum:

  1. MK saatlere dencek laf yok zaten benım en begendıgım en bastakı...


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bende hepsini ayrı ayrı beğeniyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Sedef saate bayildim! :)

    heswardrobe.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. :))aynen ya bende bayılıyorum.hatta dün eşime bir michael kors saat aldım.ama daha vermedim.umarım okumaz:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba blogunu yeni keşfettim üyenim
    bende beklerim bloguma
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  6. :)) memnun oldum tabiki hemen geliyorum:))

    YanıtlaSil