29 Mayıs 2012 Salı

A'da 216'da Kutlama


A'da 216 Hakkında

Anadolu Yakası'nın güzel sahillerinden birinde, İstanbul'un gözbebeği Süreyyapaşa'da, sahip olduğu eşsiz konumun keyfine, sunduğu seçkin lezzetler ile keyif katan bir restoran...
A'da 216, dünya mutfaklarının iddialı ve Türk damak tadına uygun örneklerini siz misafirleri ve müdavimleri için sunuyor. Kendine has dekorasyonu, konforu ve farklı ihtiyaçlarınıza yanıt veren olanakları ile A'da 216, hepsi birbirinden şık konseptleri içinde barındırıyor.
İstanbul'un en güzel adalar manzarasına hâkim restoran; kapalı alanları, balkonları, özel bölümleri ve terasında unutulmaz anılarınıza tanıklık ediyor. Akşamları dj ve canlı müzik programlarıyla hareketlenen bar, yoğun bir haftanın ardından eğlenerek yorgunluk atmak isteyenleri ağırlıyor. 350 kişi kapasiteli mekân, bir ömür boyu mutluluk sözü verilen nişanlara, rüyaların gerçeğe dönüştüğü düğünlere ev sahipliği yapıyor.


 Ada 216
 Ada 216


Biz de eşimin doğumgünü kutlaması için bu mekanı tercih ettik. Çok da memnun kaldık.Hem çok eğlendik hem de lezzetli yemekler yedik.Kutlamaların bol olduğu mekanda zaten sık sık organizasyonlar oluyormuş.

Lezzetli yemekler eşliğinde bolca eğlenmek isteyenler bu mekanı önerebilirm.

Bu gecede ben de lacivert ve siyahı kombinledim.

2 yorum:

  1. Kombini zor olan bu iki rengi çok güzel kombinemizin tatlım çok yakışmış bellimi çok eğlenirmiş fotolar insanın icini acıyor ;))).



    Begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim begümcüm.bende sevdim bu kombinimi hem de çok rahattım o gece.evet ya çok eğlendim hem de:))

    YanıtlaSil