19 Temmuz 2012 Perşembe

Payetli Etek

Yaz akşamları için rahatlığı ve şıklığıyla ön plana çıkan payetli etekleri hemen hemen bütün mağazalarda görebilirsiniz.

Ben de bugün indirimlerde neler var neler yok diye biraz dolanayım dedim. Oldukça güzel şeyler de topladım diyebilirim. Özellikle aldığım ayakkabılara bayıldım. Yeni kombin postlarımda sizlerle paylaşacağım. Mağazalarda en çok dikkatimi çekense mini payetli etekler oldu. Işıltıyı seven biri olarak onları görmezden gelemezdim:)

İşte bir kaç örnek




H&M







MANGO






ZARA

2 yorum:

  1. Birçok payetli etek denedim ama henüz kendime yakıştırdığım mükemmel payetli eteği bulamadım :/ çok güzel özellikle sonuncusunun balık pulu gibi deri pulları harika :)

    YanıtlaSil
  2. o kadar çok karşılaşıyorum ki eminim istediğin gibisini en yakın zamanda bulacaksın:) üstelik şort ve etekler size çok yakışıyor:)

    YanıtlaSil