7 Mayıs 2013 Salı

H&M'den Anlamlı Yarışma



H&M'DEN PAYLAŞTIKÇA KORUYORUM RESİM YARIŞMASI

H&M, çocuklara paylaşmayı hatırlatarak hem kendilerine hem de doğaya katkı sağladıkları konusunda çocukları bilinçlendirmek için “Paylaştıkça Koruyorum” temalı resim yarışması ile ilköğretim öğrencilerine yeteneklerini sergileme imkanı sunuyor.

Yapacağımız ufak katkılar, büyük farklılıklar yaratabilir. Doğayı korumak deyince akla ilk gelen tedbirler ışıkları kapatmak, daha az kağıt tüketmek gibi şeyler olsa da sahip olduğumuz kıyafetleri paylaşmak da önemli tedbirlerden biri. Bu bağlamda karşımızdakini mutlu etmenin yanında çevreyi de korumuş oluyoruz. H&M olarak “Paylaştıkça Koruyorum” temalı resim yarışması ile çocuklara hem paylaşmayı hatırlatmak hem de paylaşarak kendilerine ve tüm insanlığa ne kadar büyük bir katkı sağladıklarını gösterebilmeyi hedefliyoruz.

6-10 yaş aralığı ve 11-14 yaş aralığındaki ilköğretim öğrencilerine yönelik tasarlanan “Paylaştıkça Koruyorum” temalı resim yarışmasına başvurular başladı. İstanbul, Ankara ve Gaziantep İl Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı olan okulların öğrencilerinin katılabileceği yarışmada Küratör Marcus Graf, Pedagog Sevil Yavuz ve Artgalerim’in sahibi Özlem Alıcı’nın aralarında bulunduğu jüri tarafından her il genelinde 1. 2. ve 3. ler belirlenecektir.

Her iki gruptaki Birinciye H&M’ den 1. 000 TL hediye çeki ve 1 adet Tablet Bilgisayar, İkinciye H&M’ den 500 TL hediye çeki ve 1 adet notebook ve Üçüncüye H&M’ den 500 TL Hediye çeki ve 1 adet Bisiklet ödülü verilecek.

Resim yarışmasına katılmak isteyen minik ressamlar, resimlerini 15 Mayıs’a kadar PK. 81 Teşvikiye adresine gönderebilirler.


#Paylastikcakoruyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder