24 Eylül 2012 Pazartesi

Cilt Bakımı

Yıllardır çeşit çeşit, marka marka bir sürü ürün kullandım yüz temizliğim için. Ancak bu üçlünün yerini hicbir şey tutamiyormus onu anladım. Herkese tavsiye edemesem de kendi adıma birçok üründen çok daha iyiler diyebilirim.

Temizleme: Bebak Acı Badem Sütü (icine 3 damla gül yagi,3 damla badem yağı, 3damla avokado yağı koyup karıştırıyorsunuz. Pamuk yardımıyla yüzünüzü temizliyorsunuz.)

Canlandırma: Tonik olarak Gül suyu kullanıyorsunuz.

Son olarak cildi nemlendirmek için bepanthen krem sürüyorsunuz.

Bu sekilde düzenli olarak günlük bakımımı yaptıgım zaman çok daha iyiydi cildim. Eczanelerden bir dünya para verip de aldığım hicbir markadan bu kadar mmenun oldum.

Haftalık bakım için yaptıgım peeling ve maske tariflerini de yakında paylaşacağım.

Beni izlemeye devam edin

İyi haftalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder